Skip to main content

PERFORMER

FUN ELASTIC BRAIN

Prioritatea noastra este formarea spiritului stiintific, ii pregatim ca ei sa fie creatori de situatii si activitati purtatoare de progres. Iata de ce pregatirea pentru viata inseamna nu numai dobandirea unor cunostinte, ci si competente psihice, fizice si atitudinale: conceptii de viata, cunostinte, priceperi, deprinderi, abilitati, acte de vointa si motivatie, stari afective, idealuri, criterii de raportare la valori. Fiinta umana se naste cu predispozitii exploratorii si transformatoare, cu sete de explicatii cauzale, cu posibilitati de a construi rationamente si de a face conexiuni rezolvative sau creative, deci, nu trebuie decat o instruire cu scop, obiective si strategii.

Punem accent pe latura formativa a pregatirii, caci altfel este ca si cum i-ai recomanda unui om sarac sa traiasca mai bine din punct de vedere material.

performer

Tinem cont de tipul de inteligenta al fiecarui copil( Teoria Inteligentelor Multiple a lui Gardner), de stilul de invatare diferit, astfel incat sa eficientizam, stimulam si sa dezvoltam inteligenta fiecaruia, ajutandu-l sa performeze la scoala si nu numai. In sensul acesta, se vor efectua testari pentru a determina profilul cognitiv si aptitudinal al fiecarui copil si dezvoltarea acestor inteligente. (testare stil de invatare) Astfel, eliminam sabloanele, respectam diversitatea copilului, valorificand, prin strategii individualizate potentialul fiecaruia. “ Nu e nevoie sa stim cat de inteligenta este o persoana, ci mai degraba este util sa stim ce tipuri de inteligenta poseda persoana respectiva.” Mary Meeker

 

Punem accent pe exercitii tip “ brain teaser”.

Pentru “ a sti ce” este important sa “ stii cum”! Ii invatam cum sa invete! “ Invatarea care are sens le ofera scolarilor cunostintele si procesele cognitive de care au nevoie pentru a rezolva probleme.”  L. Anderson

Astfel, temele zilnice sunt doar o parte a demersului educational al echipei noastre. Fiecare copil are nevoie de o motivatie puternica a studiului, pe care noi o cultivam cu tenacitate si rabdare prin concursuri, proiecte, experimente. Copiii sunt incurajati, pregatiti si asistati sa participle la concursuri scolare, sa evolueze in medii concurentiale care le pun in valoare cunostintele si abilitatile academice.

Se va lucra individual cu fiecare copil, pregatindu-l special, in functie de interesele, nevoile si aptitudinile sale.

 

“ My teacher thought I was smarter than I was….so, I was!” ( 6 six year old)